förståelse

vissa saker är bara för svåra för att man ska förstå att det är sant, man tänker alltid "det händer alla andra, inte mig eller någon i min omgivning" men en dag händer det, och även fast man lovat sig själv att man ska förstå och tackla allting på bästa möjliga sätt så gör man inte det, man förnekar och tänker att allting bara är ett dåligt skämt.
Men vad ska man göra sen då? när förnekelsen blir som ens verklighet och sen bara rasar allting, och man inte alls hängt med, inte fått det där sista hejdå;et, den där sista kramen, man har inte fått säga allting som man vill.
Men ibland kommer dom där små tecknena som visar att det faktiskt är sanning, och det enda man kan göra då är att hoppas, och hålla tummarna. Det är ungefär det jag gör just nu, för dör du, då går jag under.
5 år

PA tider & våran låt.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0