greys

genrepet idag gick helt okej, drog igenom allt med kläder och allt som alla skulle ha, fast jag kommer skämmas så äckligt mycket imorgon, plus att mina shorts är typ 12 storlekar förstora.. jag lär ju lyckas tappa dom eller något, skulle inte förvåna mig (y)
efter repet så gick jag och olivia ner till hemvisten för att plugga, där träffade vi Lukas & Niklas och dagen spenderades med dom för ovanlighetensskull ;) vi gick till centrum och köpte glass och jordgubbar som vi sen åt till halva "bring it on", sen skulle Niklas hjälpa mig med min labbrapport och det blev ett roligt uppdrag, jag skulle lägga in en PETflaska o frysen och sen trä på en ballong vid korken och se vad som hände när man spolade varmvatten på den, till våran försvåning så hade vi inga ballonger, men en kondom funkade lika bra det med, det ända kluriga va att allt för många kommentarer misstolkades när man använde en kondom "ta kondom nu då så kör vi"
"- funkar en vattenballong?
- nej då sitter den ju bara på toppen ju."
haha, ja jag skrattade ganska så himla jätte mycket, jag har nog Niklas att tacka för mina magrutor (även fast dom inte syns än)

Jag läste precis olivias blogg, jag orkar inte kommentera nästan varje inlägg så jag skriver en liten text till henne här istället.
Olivia Lyckenius är nog en utav dom mest vackra och godhjärtade personerna jag någonsin träffat, att se henne må såhär skär i mig, det är inge roligt att se den annars så livfulla och superglada Olivia helt nere..
Jag måste också få tacka gudarna för att Lukas och Niklas finns med deras dåliga humor och knäppa kommentarer som får henne att skratta varje dag.
Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Love you! <3

2010-06-02 @ 22:38:42
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0