midsommar!

nåja, natten blev underhållande. Vi drog ut och Olivia lärde sig åka långboard, jag sprang breve och hjälpte henne med farten, när vi kom hem så somnade jag och vaknade av en liten olivia som dränkte mitt ansikte i chokladsås och slickade bort allt sen, yummie! sen hade dom mumsmums-krig och det var mumsmums ööööööverallt! stackare, men iallafall, sen när vi väl kunde börja röra oss hemåt så får vi sitta och vänta på bussen i 45 minuter.. INTE HELT OKEJ!!!! efter många om och men och arga samtal till SL kom äntligen bussen, vi bestämde oss för att dygna så vi började spela ps3, kulkul. vid sex gav vi upp och skulle "bara sova en timme, så vi blir piggare" mm tjena, vaknade halv tolv. nu ska vi nog dra oss ut och sola, eller göra pannkakor. jag röstar på pannkakor för jag är cp hungrig, inte så sugen på solen heller eftersom att min rygg bränner saaaataaaaan! :( 
sen ska vi fira midsommar hemma hos Calle och bara mysa, ta vara på det underbara vädret och dom fina vännerna man kan ha. Ska försöka fota och lägga upp bilder här också, nej nu är det pannkaksdags! tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0