nicksta

whazzup bitches? själv har man precis kommit hem, dagen har bestått av middag med familjen + morfar & ellie på freja med god mat och dricka. Sen gick jag hem till min fina vän Idah som fixade min naglar, tack så mycket! <3
Sen mötte vi upp Sandra och drog os neråt Nicksta där avslutningsfesten skulle vara, trevligt folk och mysig stämning, jag höll mig vit ikväll och kollade på mina små släktingar som börjat gå ut, höns-kusin/syrra? OHYES!
Vid elva hittade jag mamma och pappa och dom fick skjutsa hem mig, nu sitter jag här med popcorn och cola och ska dra på en film snart, sova tidigt eftersom att små pojkarna tar studenten imorgon och då kör vi fullt ös medvetslöst! ska bara försöka bestämma kläder innan jag går och lägger mig.. jag hatar att välja kläder, suck!

slänger upp en bild på mina naglar också, är inte alls van så jag känner mig lite handikappad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0