ollebollemajsnajs <3

Hallo på er alla roliga prickar där ute! hur har eran dag varit?
min han varit väldans trevlig, började skolan vid tio då vi skulle städa hemvisten och rensa skåpen, va klara efter en halvtimme - timme kanske och då gick jag och Olivia hem till Niklas och gjorde korv med bröd till lunch och satt där en stund, sen vidare till skolan för att han skulle lämna in datan och lite såna grejer, vidare till centrum och niklas bjöd på glass - snäll kille! sen kollade vi runt lite och jag åt, nu sitter vi hemma hos Olivia och ska fixa oss, ikväll ska vi hem till Amanda och äta middag där och fira hennes arton årsdag, mysigt! Imorgon är det studenten och jag längtar, är nästan lite nervös faktiskt, inte för jag vet varför - skumt! haha..
jag måste bara säga att jag har träningsvärk idag, vet inte alls vart ifrån den kommer, kan det vara ifrån teatern eller de 30 - 40 minutrarna vi spelade brännboll? vältränad isf? haha nej!

måste säga grattis till lilla Lukas a.ka vonrejver & herr Adolf som fyller nitton år idag, ojoj grattis!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0