to the top

ojojoj, blev inge inlägg igår för jag hann helt enkelt inte, det va fullt ös medvetslös heeela dagen!
Började med att jag åkte till Idah och va där runt tio något, vi tog oss ett glas vin och sen började vi gå uppåt Gymnasiet för att kolla på utspringet, vi kom dit, fick toppen platser och hittade Malins familj osv. Grattade rätt så många och oj vilken längtan jag fick tills min student!
Sen gick vi hem till Idah, vilade i fem minuter sen fixade vi oss och drog oss mot Malins studentmottagning, hur mysigt som helt och god mat. Sen drog vi med oss studentliket hem till henne och började göra oss i ordning, började dra oss mot Bedaröbaren där slutskivan skulle vara, satt på uteserveringen ett tag. Sen drog vi oss inåt och då startade allting, jag hade så himla kul! helt sjukt, träffade människor som jag inte träffat på år känns det som, dansade, sjöng, firade malins student & födelsedag (hon fyller år idag). ja allting var bara hur bra som helst! drack min livs första rosa pantern som Emil bjöd på, Sen kom mamma och hämtade mig vid tre ungefär och jag hann nog inte ens hem innan jag somnade, idag mår jag som man förtjänar, men det är det faktiskt värt!
Nu ska jag börja gör mig iordning och sen ska jag ner och fira Therese som fyllt 20. Sen ska jag nog få träffa min söt-olivia idag, bara hon svarar någon gång, jag hoppas, vi hörs kanske senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0