torka

nu har jag suttit och glott på skärmen i nästan 20 minuter och fortfarande inte hittat på något att skriva om, så jag skriver väl något helt onödigt som alltid.
Dopet gick bra, han har nu fått namnet Leo Willhelm. han grät eller skrek inte och det tyckte jag va bra jobbat, fikat efter var gott och sällskapet var trevligt.
Efter jag kom hem så har jag varit och handlat med mamma och sen bara tagit det lugnt hemma, jag är alldeles för lat för att göra något, jag hade tänkt att dra ut på en löparrunda men vädergudarna gillade inte den idén, så istället ligger jag isängen med chips och popcorn och ska nog gå och lägga mig närsom, måste rensa öronen också eftersom att jag och Eric hade mums mums krig i köket, fifäääään vad mamma skratta. jag förlorade tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0