trött chey

Nu har jag precis vaknat, ligger här i min säng och halvsover. Vaknade för första gången kvart i åtta idag, mmhm kul!
Sovit jätte dåligt inatt pga psykos drömmar. Men nu ska jag snart börja dra mig uppåt och slänga mig in i duschen, ska först träffa Idah, vi hade pratat om att sola med självklart är det pissväder då, jag är inte förvånad, efter jag umgåtts med henne ska jag åka till Haninge där jag nog kommer spendera natten också, jag funderar på ifall jag ska klippa och färga mitt hår ljusare också, fast nu är inte rätt tillfälle att fråga om pengar.... Nej nu måste jag aktivera mig, ska maila Nynäshamns komun också och fråga vad det är för fel på dom. vi hörs sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0