-

ååååh jag är arg! Marika har förstört hela mitt lov, jag hatar henne. hon förstör min sommar 2010 också... blääää..
en liten tröst får väl vara att jag är ledig imorgon, vi har bara två lektioner och den på tre timmar är inställd, så vi ska få jobba hemma istället. skönt! kan ta mig en riktig sovmorgon som jag är värd.
Gud hatar mig också, jag läste en blogg igår där personen skrev att den var sjuk, då tänkte jag "gud vad skönt att vara sjuk, så man kan ta en mysdag och bara sitta och plugga hemma" och vips så vaknar jag imorse och börjar bli sjuk, jag klarade mig ifrån alla barnbaciller på praktiken men nu lyckas jag dra på mig en förkylning?
jag har inte tiiid med det!!!
nu ska vi iallafall ha idrott, ska bli roligt. funderar på att kanske dra och springa idag när jag kommer hem, om jag åker hem direkt :) eller kanske ta en halvtimme på trampmaskinen :)
måste börja göra något, funderar på att dra med mig någon på friskis och svettis eller vattengympa, träna är verkligen kul!
jag förstår inte er som inte tränar, vad sysselsätter ni er med? :)
nu klev det in massa snubbar i idrottshallen som ska spela fotboll, bäst att passa sig så man inte får en boll i huvudet!
få det att svida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0