coola grabbar

hejhopp! nu sitter jag här hemma hos min underbara Erika.
sov hos therese, natten bjöd tyvärr inte på mer äventyr än så.. vaknade och tog det VÄLDIGT lugnt, hehe.
sen åkte jag upp till ishallen för att hjälpa Erika, det var sjukt mycket folk. en duming satte stopp för att jag skulle få skjuts upp dit så fick ta bussen, men men man ska inte gnälla :)
Nu ska jag vänta på att mina fingrar tinar, vi va tvugna att gå ifrån ishallen.. sen ska vi nog gå på bio. det skulle verkligen inte sitta helt fel! en mysig kväll med Erika och sen får vi väl se vad som händer. :)

 

för att bråka så måste man prata med varandra


Kommentarer
Postat av: erika

<3<3

2010-03-04 @ 14:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0