dröm?

och jag hade en sån störd dröm inatt, den va så verklig. den var som det var förut.
den var så sjuk, för jag bara accepterade allt, men ändå sa jag ifrån.
det tog stopp och allting va bara för mycket, man får inte behandla en människa hur man vill!
tur att drömmar bara är drömmar.
eller hur vet vi egentligen att drömmar är drömmar? det kanske är när vi drömmer som vi egentligen lever? och när vi tror att vi är vakna så drömmer vi egentligen?
allting skulle ju bara bli så mycket enklare då?
men det värsta utav allt är att jag saknar dig nu .
men vem är det som talar om för mig att det är saknad jag känner och inte hunger eller hat?
filosofi, hehehehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

he-he -.-

2010-03-03 @ 14:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0