godmorgon!

Idag har jag sovmorgon, ytterst skönt! ska nämnligen vara med och stänga, och jobba åtta till sex va kanske inte så lockande.. även fast det är svin kul! :)
sen ikväll vet jag inte om jag orkar ta mig ner till AJ matchen, vi får helt enkelt se :)
Igår så jobbade jag precis som vanligt tills halv fyra :) sen åkte jag hem till min bästa och spenderade hela kvällen där, hans kusiner var där och han va inte så social så jag lekte med dom och kollade tv hela kvällen med hans moster istället :) det var så sjukt trevligt! dom är så underbara och han är likaså..

nej nu ska jag slänga i mig min brakfrukost som består av fil & fingor, havregrynsgröt, juice och en smörgås barnen kräver energi. kanske mina brakfrukostar som är boven i och med att jag ser gravid ut? HAHA skämt åsido. :)


i hate when you are fucking with my head

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0