lovely!

åhejåhå!
nu ska vi försöka sammanfatta dagar, igår var minst sagt trevligt! PUSS
idag har jag jobbat, sen var det hockey som gällde, djurgården - brynäs. jag tror att hela brynäs årsbudget gick åt till Dommaren idag, gosh vad han var värdelös! iallafall så vann brynäs efter sd, surt. dif ägde hela första perioden,, andra hoppade brynäs upp en nivå och vi hängde inte med. men men det står bara 1-1 i matcher, allting kan hända :)!
nu sitter jag hemma hos min underbara Idah, vi ska kolla twilight och new moon och mysa, jag håller på att färga håret just nu, hoppas det blir bra!

                                                 Once you know what love is you never let it go.
                                                   det var minst sagt efterlängtat & underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0