lycka

jag har inte gjort någon utav allt jag sa till mig själv att göra idag, bokhyllan står kvar..
men jag är faktiskt ett par skor rikare. jag och mamma åkte och små handlade lite efter skolan, jag fick ett par nya skor & fick köra hem, gick väl sådär. men man kan ju inte vara proffs ifrån början. :)
väl hemma så åt jag middag, glodde lite på TV och nu har jag hamnat hära, måste egentligen gå och lägga mig men har lite små saker att fixa.. :)
imorgon är det skola igen och jag hoppas verkligen att den dagen är roligare en denna, hade en lektion på morgonen, ingen koncentrerade sig, andra lektionen hade våran lärare glömt bort oss, schysst. sen vare lunch och sen håltimme sen bild med Britta.
hoppas även på grymt mycket sol imorgon! jag vill ha sommar nununu!!!!!
jag är så himla lycklig!

Kommentarer
Postat av: Leandernatasha

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-01-05 @ 11:02:42
URL: http://leandernatasha.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0