raska slantar


mitt huvud gör så himla ont så det här får bli ett snabbt inlägg, dessutom har jag massa städande, tvättande & bokläsande att göra :)
igår blev det som sagt pizza med matiss, Janis, Jimmie & danni, sen efter det blev det en spontan bio med underbart sällskap. vi såg snabba cash, jag tyckte att den va bra! har börjat läsa boken nu och ska läsa ut den och aldrig fucka upp innan den kommer på bio, jag har blivit helt kär!
praktiken gick strålande idag, sista veckan! jag kommer antagligen gråta floder :(
efter praktiken åkte jag & mamma och fixade med mitt legg osv, och nu väntar jag på maaaat, dör av hunger :)
ska nog städa lite och slänga ut min fula bokhylla, ut med det gamla & in med det nya, här kör vi total makeover! :)
PS. I LOVE YOU MAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0