så jävla trött, men AJ!

åååh jag är så sjukt jävla trött! men jag får egentligen skylla mig själv om jag går med på att ligga vaken halva natten men iallafall, tack för en spännande natt! du vet vem du är <3

idag var det praktik igen, har verkligen tagit på mig fröken titeln där nu och jag vill verkligen inte lämna det där stället, ska nog försöka flörta till mig ett sommarjobb :)
sen efter praktiken åkte jag ner till Ishallen för att lämna lite grejer till Idah :) blev såklart fast där.. fick träffa handikapp en snabbis också, stackars snubbe, men han måste hålla armen still ;)
nej nu ska jag nog krypa ner i min varma stora säng och kolla på svenska hollywood fruar, får se hur blåsta dom är denna säsongen och sen försöka somna tidigt, ber till gud om att jag inte blir störd! :)


There comes a day
When I'll be the one, you'll see..
It's gonna be me
I'm yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0