stress,stress underbara stress!

åh herregud, praktiken går så sablans underbart! det finns ingenting som är lika underbart eller ärligt som ett barns glädje & kärlek.
jag vill inte tillbaka till skolan nu..
va med på en stängning igår, helt okej. gjorde i stort sett ingenting :) åkte direkt ner till ishallen och kollade lite AJ match, den sög. drog efter första och resultatet hade blivit 14 - 4 så man missade ingenting direkt..
idag har jag praktiserat och sen försökt fixat ett legg, det gick inte som jag ville. nu har jag precis slängt i mig mat och ska fixa med massa skit som verkligen måste göras och springa till bussen, gooosh!
kommer nog bli att sova tidigt inatt, så himla slut.
och imorgon är det en underbar fredag med den underbara dansen och underbara therese, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0