this is war

gårdagen var ju min sista praktikdag, usch vad sorgligt det var! fick fina presenter och jag lovade att komma tillbaka och hälsa på, och det kommer jag göra! åh jag har fäst mig vid dom dära små knattarna! :(
sen efter praktiken skulle jag åka & dansa med Therese, det gick väl inte så bra, ingen danslärare kom så det var bara att svida om igen och åka in till stan för att möta Malin, vi skulle ju på Hockey, Dif - Brynäs. djurgården vann, jag fick en puck och vi fick fyra riktiga svin framför oss, (y) den tredje perioden bjöd på lite för mycket spänning kanske! brynäs lyckades arbeta sig upp till 3-2, den sista minuten kändes som en halvtimme lång, usch!
men iallafall, klacken var helt sjuk underbar! vilket jävla tryck, hela Globen var utsålt. jag rös hela matchen igenom, 14000 hoppandes blåaränder är vad jag kallar kärlek!
sen åkte jag till Ösmo och kom hem vid två, däckade direkt när jag kom hem och sov helt underbart, idag har jag bokat biljetter till Semi som spelas på Hovet nästa lördag, jag, david & pappa ska gå. jag hoppas att de får möta något roligt lag!
sen har jag städat hela mitt rum och börjat fixa & trixa lite.
nej nu är det mat som kallar sen är det bara att snabba & fixa sig och sen drar jag ner till nynäs på partajigheter hela kvällen förmodligen :)
provocera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0