äckliga tjeckien!

Såå då har mamma och dom äntligen kommit hem :) dom blev jätte glada för städningen och har berättat hela dagen om allt dom har gjort, dom verkar haft det super kul :) har fått alla mina saker också, lovely!
Nu har jag precis rivit ut hela min garderob och försökt att hitta något att ha på mig, gick väl inte så jätte bra.. jag verkligen avskyr att vara tjej! vi får mindre betalt men vi ska ha större garderober med massa olika skor och kläder och underkläder för att killarna och alla ska bli nöjda, matten går inte riktigt ihop va?
dessutom hatar jag att välja kläder, jag blir ändå aldrig nöjd! imorgon ska jag kanske åka in och shoppa för jag känner att det behövs nu.
Sverige förlorade mot Tjeckien också, äckliga B-land. jag HATAR tjeckien, ska nog åka förbi och köra mammas skoda ner i Muskan. jappjapp! inte fan tänker jag gynna det där landet någemer iallafall! PÖH!
nej nu känner jag att det här blev ett väldigt ilsket inlägg, men visst måste man få vara lite butter när det verkar som om hela världen bara spyr på dig? oh yes i think so.
Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting alls och sen åka ner till Idah, ikväll blir det förmodligen en barrunda men jag är typ taggad till 0. så vi får väl se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0