epic fail

Ja, dagen har innehållit en heldel slapphet men ändå stress. började med att jag åkte till kvantum och handlade överrasknings-frukost till Natha, vi skulle ju fira hennes 20 årsdag. sprang mer eller mindre hem till Idah, sen över hem till Natha och väckte henne, gav henne hennes paket och sen började vi med champagne frukosten, mumma!
sen tog vi oss en trip ner till centrum och sen hem till Idah igen, spenderade en heldel tid på balkongen i den underbara solen och en heldel vid mina naglar, fixade dom, det tog sjukt lång tid! helt i onödan också eftersom att jag förstörde dom någon timme efter.
Kände att jag började få migrän och försökte mig därför till ett tappert försök till en power nap men den avbröt Idah.. sen drog vi vidare till Natha där Mona, Per, Micke, Jimmy, Tessan och natha va. vi började föra och sen kom Elin & Pillan också, trevligttrevligt!
Lagom när vi skulle dra oss ner till mix blev min huvuvärk värre och bestämde mig därför att bege mig hemåt, bättre att sitta hemm och klaga och vara tråkig än att sitta där. Så då kom en väldigt gullig Andreas och hämtade mig och körde mig ända fram till dörren!
Så nu sitter jag här, tagit en lång dusch i hopp om att huvudvärken skulle släppa men icke sa nicke, har precis poppat popcorn och sitter och pratar med Lukas, ska slänga på en film nu och sen sova. IMORGON SKA JAG SOVA LÄÄÄNGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0