finbesök & grillat, yummie!

godkväll på er! nu sitter jag här, proppmätt och dötrött..
Jag & Eric fick finbesök av Danne & Angelica som också spenderar natten här, trevlans!
När dom kom så började vi fundera på vad vi skulle äta till middag, det blev grillad kyckling & kroketer, mumsigt!
det satt finfint i kistan eftersom att jag blir så lat när det gäller att laga mat när man är ensam, mycket enklare med en billys eller en påse popcorn, tjock? javisst!
nej nu säger jag tack & hej ifrån mig, nu kallar sängen. ska försöka sova bort min dumma förkylning (om det ens är det de är..), för nu vill jag bli frisk och kunna träffa mina fiiiinfina tjejer igen! i miss you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0