friday, im in love

Gud vad underbart vädret är! med tanke på att det är såhär varmt nu så kan man ju bara undra hur varmt det kommer vara i sommar, me like! kanske man kan få ha en sommar när man är lite brun..
Idag har jag legat ute i några timmar och solat, låg ute så länge mitt huvud tillät och sen gick jag in och tog en lång kall dusch och skrubbade hela kroppen, sved lite kanske.. Sen smörjde jag in hela kroppen och satte mig i soffan och kollade på Sex and the city flmen (igen!) men nu har jag äntligen sett hela, :)
Och nu sitter jag här och väntar på att min lillebror ska komma hem och att Idah ska ringa, ska försöka planera kvällen, måste ut och göra nånting, börjar lessna på att bara sitta hemma. ska kanske försöka locka ner min fina lilla olivia? saknar henne ju!! :(
målet för ikväll är att gå och kolla på Andreas fotbolls match, måste bara hitta någon som vill gå med, försökte få med Idah men hennes svar var "jag sitter hellre naken på banantorget i en vecka" så hon va inte så taggad på det. Egentligen är inte jag heller det, fotboll är så tråkigt! men ibland får man offra sig, han kom ju faktiskt hit i måndags eller när detva och underhöll mig några timmar, så det är en give and take situation. :)
nej nu ska jag ringa min lillebror och kolla vart han håller hus & vad vi ska äta ikväll :)
Imorgon kommer mamsen och papsen hem och då blir det riktig middag igen, wooooho!
nej nu ska jag göra lite nytta, känner mig mycket piggare just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0