g4let!

fyfan vilken kväll, jag har haft helt sjukt roligt med olivia & lukas, började hemma hos lukas och kollade hockey, sen vidare hem till Olivia och valde kläder, drog oss in till stan och kom till skivan vid kvart i tolv, riktigt mycket folk, god dricka, roligt sällskap (minus Dennis) osv.
vid kvart i tre bestämde vi oss för att dra till vega baren och äta, drog med oss ett riktigt gäng som sen svek oss, upptäckte att vega baren var stängd, och att jag och olivia inte kom hem, woooho!
så vi hoppade av hemma hos lukas och våldgästade hans säng, alla var sådär lagom pigga och jag tror att alla tre bara såg introt till "Marley & Me" sen slocknade alla, trängseln var sjuk, jag låg och balanserade på kanten hela natten. (y)
vaknade första gången vid nio, somnade om och vaknade vid elva igen och nu ska vi nog gå och äta kebab, ett måste dagen efter!
slänger upp bilder sen när olivia har fått upp dom! :D






KAVERI
hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0