godmorgon

godmorgon på er alla glada! nu äntligen har jag hittat en lucka till att uppdatera bloggen, haft fullt upp enda sen jag kom till skolan, vi har börjat med våra Genus dagar och jag hoppade in i Fia, Matilda & Sandras grupp, så det kom ett till fyraåringar hit och vi lekte och åt frukt och lite sånt, gick helt okej faktiskt :)
Så nu sitter vi här och väntar på att lunchen ska öppna, sen har vi bara långlektion kvar och sen ska jag vara super duktig och stanna i skolan och plugga ända tills halv fem och sen ska jag iväg på riskettan, döööö tråkigt enligt alla!
men vill jag ha mitt lilla körkort så måste jag gå dit.

Gårdagen spenderades hemma hos Idah med massor popcorn, läsk & Andra avenyn. det var riktigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0