grownup?

jag känner mig riktigt gammal och mogen idag, jag har lärt mig hur man för över pengar ifrån olika konton, hittat min bakkod och fixat lite med det, rensat min plånbok, pluggat ytterst lite och ätit middag med mig familj (ja jag kommer faktiskt inte ihåg senast jag åkte direkt hem efter skolan), jag sitter också och för en konversation med Herman på MSN och jag använder riktigt djupa och vuxna ord, vuxen poäng till mig! hellyeah!
Men nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli åtta så jag får poppa popcorn och mysa ner mig i min säng och sätta på min tv, lär nog bli lite teori plugg innan det, imorgon är det jobb 9 - 17 som gäller, drar ifrån nynäs vid sju, taggad? nej!
taggad på dollarna som rullar in sen? JAPP!
sen är jag skapligt jävla irriterad på nynäs kommun som har tummen upp i stjärten, månadens ris till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0