here it goes again..

Godmorgon på er allaihopa!
Igår fastnade jag framför Sex And The City filmen när jag gick och la mig, och efter den var den "bam margera: where the %&"€€ is santa?" varför visar dom alla bra filmer på natten? har ingen aning om vad klockan va när jag somnade men det va väl någongång inpå småtimmarna..
Vaknade vid tio imorse av att det va så varmt i mitt rum så jag knappt kunde andas, yeey! så nu har det satt igång igen, ni som sovit i mitt rum under sommaren vet att det blir KOKHETT!
Sova med någon är nästan helt uteslutet, och sova med någoting på sig är helt uteslutet. usch! och min fläkt hjälper absolut ingenting..
Men iallafall, jag har precismgjort mannagryns gröt och ska när som helst dra mig ut i solen, lovely!
vi får se hur länge jag kommer orka där ute, rösten är iallafall halvt tillbaka, alltid ett plus! men jag som ville vara frisk i helgen! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0