hey mr. curiosity

1. Jag har insett att min senaste kyss: kommer jag knappt ihg
2. Jag lyssnar på: kung jason mraz
3. Jag pratar: svenska, engelska & teckenspråk
4. Jag älskar/tycker om: mina närmsta
5. Mina bästa vänner är: Idah & niklas
6. Min första riktiga kyss: var med en tvilling i min lillebrors säng, hÄhÄ
8. Jag avskyr när folk frågar: onödiga & dumma frågor
9. Kärlek är: kär+lek men underbart när det funkar
11. Någonstans, tänker någon på: att den saknar mig, HAHAHAHA :]
12. Jag kommer alltid att: ha Eric skrivet på min handled & ha han som lillebror
13. Jag är hemligt förälskad i: Channing Tatum
14. Sist jag grät var: 20 minuter sen
15. Min mobiltelefon: på bordet
16. När jag vaknar på morgonen: suckar jag och snoozar
17. Innan jag går och lägger mig: lägger jag mig precis så som jag ska ligga
18. Just nu tänker jag på: att jag ska kissa, hämta chips eller popcorn och kolla hockey
19. Bebisar: är urgulliga!!
20. I dag har jag: vaknat, legat i soffan, balkongen i fem minuter, soffan, soffan & nu ligger jag i soffan
21. I kväll har jag: är inte kväll än
22. I morgon kommer jag: antagligen vara sjuk
23. Jag vill verkligen:
få allting braaaaaa :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0