i hate to think

god eftermiddag på er!
nu har jag precis slängt i mig en billy pizza som får stå för min frukost / lunch, yes jag är lat när det gäller mat. men ingen idé att börja laga något stort när lillebror ändå kommer hem närsom, och då ska vi laga mat. Sitter nu och kollar på Top Model 12, är nästan klar med teckenspråksläxan, har skrivit den på svenska och nu ska den bara översättas till teckenspråk, och ja det är svårare än ni tror! POSS-C POSS-H PEK-C [HAPP] osvosvosv..
En söt liten Andreas kom förbi mig och höll mig sällskap ett tag idag, vi satt i solen på min balkong, han satt och pratade fåglar, jag satt och hmm;ade intressant breve, sen blev det lite scrubs och sen skrämde han livet ur mig ett antal gånger med hans dåliga humor, (note to self ; sätt upp andreas på "träffa-aldrig-aldrig-aldrig-mer lista!) sen åkte han hem igen, och nu sitter jag här :)
Precis när jag tog fram min b&j's glass så kom lillebror, så kanske bäst att plocka bort den och laga något att äta?


Tänk om du fick en chans att ändra på en sak, bara en sak, skulle du ta chansen?
jag skulle inte tveka, skulle ta den direkt, göra om och göra rätt eller hur är det man säger?
sååå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0