iiiiilska!

Godmorgon!
Idag är jag arg, jag är arg på mig själv för att jag fortfarande är sjuk och för att det inte blir bättre, jag är också arg på mig själv för att jag inte hittar någon motivation till att plugga, det är betygsättning på Onsdag och jag måste vara klart med allt då, måste göra mitt teckenspråk eftersom att kursen slutar i år, jag är arg på mig själv för att jag inte orkar samla krafter för att göra frukost, jag är också ledsen för att dansen är slut och jag måste vänta ända tills sommaren för att få dansa på campet, funderar på om man ska köra Platina då och dansa rumpan av sig på alla campen, hoppas bara att plånboken är lika taggad till det som jag är. Jag är också arg på kommunen för att jag inte fått reda på något om jobbet jag sökte.
Jag är också arg på mina cp drömmar som gör att jag pratar så mycket i sömnen så att jag väcker mig själv, sisi jag är braaa! eller?
jag är också arg på tv för att dom inte visar något bra att kolla på.
jag är glad för att jag blev kallad swetii av min danslärare och för att dom har världens roligaste dansbloggar som jag underhåller mig med hela dagarna.
nej nu ska jag sluta gnälla, på dagens schema står det
- städning
- fixa tvätten
- diska
- PLUGGA!!!
måste börja spara energi, vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0