let me love you down

Riskettan igår va inte alls farlig, riktigt intressant faktiskt :) kom hem runt tio kanske och då var det bums i säng!

Dagen har gått snabbt, dagen började med en körlektion som gick åt helvete, vet inte vart mitt huvud var någonstans, började skoldagen med att se en film på två och en halv timme om mozart, en välförtjänt tupplur & lite teori pluggande hann jag med. Sen kom det barn till våran skola och vi lekte med dom och grillade korv, riktigt trevligt! sen blev det hemgång, åkte hem till Idah och fixade och trixade och sen ner till Centrum på hemligt uppdrag, letade även kläder till studentskivan på onsdag, men självklart hittade jag ingenting. tröstköpte en puder & foundation borste, välbehövt!

Så nu sitter jag här hemma hos idah och äter toblerone & naturgodis och pysslar lite, hon är någonstans i lägenheten och pratar med Natha som är på Mallis, jag är faktiskt inte alls avis, elleeeeer?
nej nu ska vi fortsätta att pyssla, imorgon är det äntligen daaaans igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0