oh baby let me love you down

godmorgon på er alla! jag hoppas verkligen att alla ni där ute mår bättre än vad jag gör! Vaknade imorse och det kändes som om jag hade gröt i huvudet, så ingen skola för mig del.. surt!
får bli en helplugg dag i solen istället. om jag orkar mig ut dvs. :)
vädret verkar ju minst sagt lovande, klockan är kvart i nio och solen lyser!
jag ska snart samla ihop alla mina krafter och fixa frukost, men ska kolla lite mer på Vakna med The Voice först, enligt dem så är Zlatan bög, Justin bieber en nolla & MJ lever. :) vad ska man tro?
nöjesvärlden har ju en tendens att göra en höna av en fjäder.. fast den tendensen har ju nynäshamn också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0