remember me

Är jag i skolan idag? nej!
Mår jag bättre? NEJ!
har jag någon röst? nej inte det heller..
suck jag börjar lessna på att vara sjuk, riktigt jävla ordentligt!
Men iallafall, imorse blev det en sovmorgon ända tills 09,15 woooho, sen gick jag upp, gjorde gröt och började filura.
Hittade filmen "remember me" på internet och la mig för att kolla på den och herregud säger jag bara! vilken nedrans film, topp tio utan tvekan! jag grät mig igenom hela slutet och jag kan nog ärligt säga (eftersom att jag blir så nedrans berörd av filmer) att ifall den här filmen hade funnits när jag och min förra pojkvän gjorde slut så hade jag nog tagit livet av mig, haha nej skämtåsido!
men jag är helt kär i hela filmen, fast nästa gång jag ser den ska det vara bättre kvalité, nu var det filmat ifrån en biograf och man hörde människor skratta och snyfta i bakgrunden, lite irriterande.
Mitt i filmen fick jag ett SMS av min mammas väninna som sa att hon varit hos sin mormors grav och hittade Adams grav, hon var gullig nog att fota och skicka till mig, jag har som sagt inte vågat mig dit efter begravningen, ska dra mig dit någon dag!
Nej nu är det en timme kvar tills Sverige matchen börjar så nu ska jag dricka honungsvatten och försöka få tillbaka min röst så jag kan heja lite :)



<3 jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0