sluuuuut på kontot!

Gårdagen blev oförväntat kul, det var trevligt folk på mix som bjöd på dans och många skratt, tyvärr slutade ju inte allas kväll lika bra som min ;)
Imorse tog jag elva tåget till Farsta med Olivia och Lukas, jag och Olivia skulle köpa bikini så första stoppet var H&M redan där höll Lukas på att tuppa av när han såg hur mycket vi skulle pröva, han genomled det iallafall, och hela dagen också :) hans mamma kom in några timmar efter oss och dom köpte hans student kläder, sen åkte vi till coopen och sen skjutsade dom mig och Olivia till bussen, jag tog kvart över fem tåget ifrån Haninge och kom hem för fem minuter sen, wooooohooooo! jag hatar SL eller är det SJ? whatever, funkar lika dåligt båda två.. men nu har jag iallafall kommit hem med ett par shorts, en jeans jacka, två bikini överdelar och smink, slänger kanske upp bilder på allting sen! nu ska jag se om maten börjar bli klar, jag hoppas verkligen det! min mage skriiiiiiiiker!

Kommentarer
Postat av: Kaioliwia

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-02-07 @ 09:50:20
URL: http://kaioliwia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0