söndertuggad

Nu har jag och Eric precis kommit hem, vi var och kollade på Andreas match, innan det slängde vi is oss en varsin Kebab tallrik på PH, eller ja Eric åt en och en halv och jag åt en halv :)
På ph träffade vi Danni & Victoria som också skulle upp på matchen, så tog sällskap med dom :) Matchen var väl inte den roligaste, men somsagt, det var ju fotboll.. ;)
Grabbarna förlorade med 1-2 eller något men Andreas spelade riktigt bra och det va ju roligt. :)
Jag tror dock att jag kommer ha riktigt svårt att sova inatt, det var fullt med myggor och knott där uppe och jag tror att jag var deras favorit objekt, som vanligt. Ganska surt!
Nu ska jag slänga på en film och bara mysa resten av kvällen, försöka att göra Andreas glad efter förlusten också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0