sveeeeerige !

godkväll på er alla! idag har jag varit (o)duktig. jag har spelat ut bubble shooter tre gånger, varit social med andreas, städat, diskat, pluggat, lagat riktig middag (som jag aldrig mer tänker göra om!), inte gjort klart min teckenspråk, sjukskrivit mig för resten av veckan, hällt cola på hela våran vardagsrum (dvs dränkt fjärrkontrollen & min kamera i cola.....) och kollat på sverige matchen..
Sverige spelade bra och vann stort så det menas att nästa möte blir emot danmark, norden derby?
Juste, min och erics middag blev väl inte den mest lyckade.. Vi skulle göra stuvade makaroner & köttbullar, vi gjorde stuvning för trekilo makaroner tror jag. menmen, det räckte iallafall, alla sätt är bra utom dom dåliga!
imorgon ska jag ge mig fan på att jag ska ta mig ner till nynäs och köpa frukt så jag blir frisk någon himla dag så jag får träffa mina solstrålar! så imorgon ber jag för att det ska regna, regn = inga ormar.
sen ska jag ta tag i mitt skolarbete, betygsättning på onsdag, SKJUT MIG!
nej dagen har verkligen tagit all min energi och migränen är tillbaka, värre än någonsin! så nu väntar min säng och jag ber till gud att jag får en helnatts sömn, utan problem eller nattpratande så jag väcker mig själv. imorgon får vi förhoppningsvis besök igen, me like!
godnatt på er sötnosar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0