tagga till!

nu sitter jag här hemma hos min underbara Idah, har precis fått min försenade födelsedagspresent, jag började tjuta! hon är verkligen den bästa jag har och jag älskar henne bottenlöst, utan henne skulle jag nog inte sitta och skriva det här inlägget.
men nu ska vi börja sminka oss, eller nej hon skulle fixa naglarna innan, det tar ju lite tid när skönheten ska fixa sig, ;)
sen ska vi ner på mix en snabbis sen ska jag försöka få med mig alla till Freja, är galet taggad på att dra dit men synd bara att det bara är jag som är det.. :/
men det löser sig alltid, sanna ord av en sann finne!
Nej nu ska jag försöka att tagga till :) hörs sen kanske :)

Kommentarer
Postat av: idah

baby ! <3<3<3<3<3<3

2010-05-23 @ 13:51:37
URL: http://idahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0