tisdag!

idag har jag verkligen inte haft tid till att skriva ett inlägg tidigare.
morgonen började med att jag försov mig som vanligt, stressade iväg med mamma för att hinna till min körlektion, hann i tid faktiskt, sen iväg till skolan Svenska stod först på schemat och vi fick kolla på film om Mozart, duktig som jag är så lyckas jag somna.. hihi!
sen flöt dagen på helt okej och vi har egentligen haft idrott nyss, men somsagt, jag försov mig och glömde idrottskläder. har suttit nere i hemvisten istället och försökt plugga lite, inte alls hunnit så mycket som jag velat men kommit en bit iallafall! kollat på Bella & Tyras show också, pinsamma?

Nu står Andreas bakom mig och väntar på att jag ska stänga ner datan så vi kan gå upp & ha individuella, inte alls taggad!
Sen vill jag åka hem till Idah och mysa med film och äta popcorn och bara mysa, får hoppas att hon också vill det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0