valborg, lördag osvosvosv

godmorgon på er alla!
hur var eran valborg? min var helt okej faktiskt. hade det sjuuukt mysigt ute på Torö med underbart sällskap, kom hem runt två kanske och jag somnade fortare än snabbast, typ som vanligt då!

Igår va jag hemma och jag och eric hjälptes åt att städa hela huset, tvätta och fixa. vi är så duktiga! Sen åkte jag ner till nynäs och träffade Pernilla, Elin & Jossan. mötte på polska snubbar i hamnen som va rätt så sköna faktiskt, sen drog vi hem och jag somnade inte förns tre kanske? kollade på "titta han snackar" vilken klassiker, så himla braa!

vaknade imorse och slog på filmen Obsessed med Beyonce, som jag fått av min underbara vän Jenny. den var riktigt bra med helt skruvad! och nu har jag äntligen tagit mig upp ut sängen pch ätit frukost, ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag, pillan & frugan åka och kolla på fotboll, ooooom jag är taggad ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0