a whole universe

Nu har jag kommit hem, det blev inte så mycket plugga i skolan för min del. hehe. Så ska nog sätta igång nu.
Aa juste, jag va ju och klippte mig, det blev en kortare lugg och kortare frisyr. fan jag saknar mitt äventyrliga humör när jag vågade klippa av allt mitt hår och färga det i helknasiga färger! menmen, jag mötte upp mamma efter jag hade klippt mig, jag handlade en snyggväska ifrån HM och sen köpte vi subway till middag, as gott! Så nu har jag tryckt i mig en hel macka och det känns som om min mage ska spricka när som :o Nej nu måste jag sluta skriva innan inlägget blir helknasigt. :-)







Kommentarer
Postat av: naliie

haha men nu måste jag ju se den haha :D

2010-11-10 @ 20:33:06
URL: http://naliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0