dance, dance, dance, i feel on top of the world

Godmorgon alla underbara! hur har eran morgon varit? :) Min har varit toppen :)
Fick sova ut tills typ halv elva. det var så himla skönt! Jag är så glad att jag inte sa att jag skulle jobba idag, man glömmer helt bort hur skönt det är att sova och vara utvilad när man aldrig får göra det.
Men iallafall, nu sitter jag i soffan och ska snart dra mig till duschen och börja fixa mig inför ikväll, Först ska jag ner och träffa Oscar en snabbis och sen ska jag vidare hem till min underbara fina vän Ida, där ska vi mysa hela kvällen med gamla vansta människor, lovely!
Sen kommer kväll nog avslutas med ett snabbt besök hos Hampus, måste få träffa filuren nu när han flyttat till eskilstuna. vad ska ni göra ikväll? :) ♥

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv: awww tack :D jodå själv? :D :D<3<3

2010-11-06 @ 12:04:16
URL: http://jilliz.blogg.se/
Postat av: sarah

tack för tipset :D

den låter bra!

2010-11-06 @ 12:18:47
URL: http://sarahrnic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0