DJ turn it up

Jag har precis vaknat, imorse när klockan ringde så såg jag att Idah hade smsat och sa att Tissie kunde ta mitt pass, kickass! Så nu jobbar jag ifrån typ fyra till nio kanske? Sen vad jag ska göra efter det har jag ingen aning om, men soft är det iallafall. Nu sitter jag bara och väntar på att Sandra ska lägga upp alla bilderna ifrån kryssningen. Fast först, frukoooost! Måste ringa mamma också eftersom att hon ringt x antal gånger. menmen!
och sen alla underbara aik fans som läser min blogg, ni kan sluta att slänga kommentarer om att ni är bäst i stan bara för att ni vann, jag anser inte att man är bäst om man inte varit i Elitserien på gaaanska många år! vi är bäst i stan, alltid oavsett förevigt djurgården! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0