du lever upp till ditt rykte.

Jag har ångest, på riktigt.. imorgon börjar skolan och jag har spenderat halva mitt lov i ishallen.. Det svider verkligen. men pengarna behövs..
Jobbet idag gick förövrigt toppen, va lite segt menmen :) nynäs bj vann över trånkan med 6-2 eller va det va, och efter jobbet åt jag, Adam & Sandra pizza. najs. Sen chillade vi hos Jimmie tills min buss gick. Nu ska jag närsom ta bort alla mina saker som ligger i min säng och sen ska jag gosa ner för mig att försöka somna relativt tidigt, imorgon ska jag nog köra till skolan och sen är det heldag, skola till typ tre och sen efter det är det jobb. kuuuul! menmen, i helgen blir det festligheter hela helgen, tagga till! (jag vet att det är ett tag kvar men jag måste ju få nånting att se fram emot?)
Nej nu är det bedtime, lots of love!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Svar: Så länge du inte gör stort och med färg ;)

2010-11-08 @ 08:31:44
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0