hallåååå??

Hallå, vart är alla mina söta små läsare idag? Ligger ni i sängen och deppar över snön eller är ni ute och leker i snön kanske? Whatever, nu har jag kommit hem, två timmar efter att jag slutat. Vi fick köra riktigt lugnt hem och sen åkte jag och Mamma och handlade lite, så nu står hon vid spisen och jag kollar på reprisen av "ung och bortskämd" jag har totalt fastnat för den serien, haha! Tänk om mina barn blir så, nej usch det får dom inte bli :o
Men nu ska jag hjälpa till med maten så den blir klar någongång, min mage kurrar ihjäl mig tror jag :o

Kommentarer
Postat av: ÅSA





Nu är kvällens blogg utsedd!

Gå in och titta vem det blev :D

2010-11-09 @ 20:37:21
URL: http://enjaveltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0