hennes namn är kokain

bloggsuget har fortfarande inte kommit tillbaka men jag skriver ett inlägg iallafall. Efter skolan gick vi till centrum, och ja.. det va väl som det va.
Sen åkte jag till ishallen och nu är det påriktigt, jag har sagt upp mig där ifrån, känns riktigt skumt, som om det ändå inte va sista gången jag va inne i cafeterian. menmen. Sen åkte jag och slängde i mig en kebab med bröd för att sen springa hem till Nicklas för att hjälpa han, nu har jag precis kommit hem och kollar på dif - hv, Teemu Laine gjorde precis mål på en straff, snacka om kaos när dif spelar 5 mot 4, men tur att inte Linkan satte den iallafall, då hade jag brunnit.
menmen, dif forever!
man slutar aldrig förvånas över hur omogna människor faktiskt kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0