HJÄÄÄÄLP!

Jag är riktigt sugen på att göra den här på min högra vad, jag menar. hade inte det varit dööö snyggt? Jag har börjat få en förkärlek till tatueringar på vaderna, tycker det är skit snyggt! så länge det inte är flames eller något kanske, men iallafall. ett litet diskret djurgårds märke på vaden liksom? vore inte det sexigt?
Det är liksom inga tvivel om att jag inte kommer vara djurgårdare livet ut, jag skulle aldrig byta ut dom mot något, djurgårdens if är min enda stora kärlek. så är det bara? så varför inte visa det stolt för världen med ett fins litet kärleks märke på högra eller vänstra vaden? just nu lutar det åt den högra. vad tycker ni? =)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag tycker att du ska göra det :) Men gör det inte för stor med för starka färger bara. Det kan bli för mycket då tycker jag :)

2010-11-07 @ 21:26:13
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0