it feels good

gårdagen var naaajs, jobbet gick ok. Jag och Natha flummade sönder men det är helt okej. nynäs torskade också. Matchen kan jag inte säga nånting om eftersom att jag inte såg något (y)...
men iallafall, sen åkte jag hem till björken och vi började föra lite hos han. efter en timme typ så drog vi oss mot lokalen, va inte alls så mycket folk som jag trodde men det va riktigt kul ändå. Mamma kom och hämtade oss runt typ halv tre och då åkte jag hem och dök i säng, tvättade inte ens av s´mig sminket så jag vill inte se hur jag ser ut just nu.. Men snart börjar min hals att torka igen så nu är det nog dags att gå upp och äta frukost, sen är det bara att tagga till inför utgången ikväll med mina finaste flickor, vi ska fira den ännu underbara Sandra, all iiiiin!







Kommentarer
Postat av: Sabina

Det är klart, bara festa gärnet då ju ;)

Åh tack så mycket (:

2010-11-13 @ 12:27:35
URL: http://leikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0