its gonna be me and u tonight

Det blev inget inlägg igår kväll, det fanns inte riktigt tid för det. Bara en halvtimme efter att jag skrivit mitt arga inlägg så smsade Ronja och berättade att dom skulle dra ut i stan och frågade om jag ville med, och mitt svar var ett stenhårt ja, så det va bara att börja fixa sig, och sen åkte jag ner till Ronja och drack lite vin innan vi drog till stan, destinationen var klubb blå och dit drog vi, as billig dricka och soft musik. vi skakade rumpan ett tag men sen beslöt vi oss för att åka hem.
imorse va jag riktigt trött eftersom att jag inte fick sova förns typ fem? men idag va det bara att tagga till inför att jobba alags match, dessutom va det fotografering i ishallen, fotot blev verkligen jääääättefint! eller?
men iallafall, nynäs torska. go figure?
efter jobbet blev det pizza med trevligt sällskap och nu ligger jag hemma i sängen och lyssnar på soft musik, ska snart plugga lite körkorts teori och sen ska jag stänga ner, imorgon är en ny vecka. och då är det bara fem dagar kvar tills helg, yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0