jackass

Jag åkte ju som sagt in till stan för att kolla på bio med min fru, vi hade ingen aning om vad vi skulle se men tillslut så bestämde vi oss för att kolla på Jackass filmen i 3d, och oj vilket bra val! jag satt dubbelvikt hela filmen, förutom en scen som innehöll massa ormar, då satt jag och blundade, haha! men alltså seriöst, den va awesome. och så jävla typiskt Jackass, sen vet jag inte om det va knoxwille, bam, ryan & steve-o som gjorde filmen bättre än den egentligen va (enligt mig så är dem där fyra grabbarna bland det snyggaste som finns!). menmen, kickass va den iallafall.
Efter bio mötte jag upp Adam på en lite promenad, det va trevligt. och nu ligger jag här och mumsar godis och ska snart sova. :) Ni får ha en toppen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0