lets spend some time

Visste du..

att jag vill ha - pengar
att min senaste kyss - var jätte mysig!
att jag lyssnar mest på - min egna röst
att jag pratar - helahela tiden!
att jag inte gillar - när folk är sjuka i huvudet
att jag avskyr när folk startar - rykten.
att kärlek är - slöseri med tid
att jag gillar älskar att - vara djurgårdare!
att jag alltid kommer att - ett dif färgat hjärta och världens bästa lillebror!
att jag är hemligt förälskad i - ingen alls
att sist jag grät var - tjugo minuter sen
att min mobiltelefon är - kickass
att när jag vaknar på morgonen - vill jag bara somna om.
att innan jag går och lägger mig - smsar jag
att idag har jag - varit i skolan & varit med Jimmie o co
att jag just nu tänker på - hur jävla arg jag är!
att i kväll ska jag - försöka sova mer än tre timmar.
att i morgon kommer jag - antagligen vara skit trött & arg
att jag hoppas -
på att allt går som jag vill


Har du:
Någon som förstår dig? Ja
Någon som du saknar? ja. 
Någon som du hatar? Japp. 
Vem kramade dig senast? Adam
Vem pussade dig senast? Pass
Vem ringde dig senast? Pappa 
Vem ringde du senast? Janne 
Vem var hemma hos dig senast? oj.. vene 
Vem var du hemma hos senast? Jimmie
Har du några kärleksproblem? jag tror inte på kärlek
Har du pratat med någon idag? Haha, ja?
Har du gråtit idag? Ja
Har du skrattat idag? Ja :)

Jag:

Är singel? Japp
Svär ofta? Ja, men jag försöker bättra mig :)
Sjunger i duschen? självklart!
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? jag äger ingen pyjamas
Skrattar åt dina egna skämt? Hehe, ja, nån måste ju skratta (a)
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
Ja

Har du:

piercingar? ja.
Syskon? en lillebror
Jobb? ja...
För många vänner? Kan man ha det ens? 
Rymt hemifrån? nej
Färgat håret? Yes, det känns som att det är dags snart igen..
Bra självförtroende? nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja det är klart
Varit kär? Ja
Gjort något olagligt? Yes.
Somnat i skolan? ja?! 
brutit ett ben? Nej.
Tappat bort mig i min hemstad? haha ja.
Sett en fallande stjärna och önskat? ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Jo det har jag tyvärr..
Smugit ut utan lov? tss
En hemlighet som ingen annan vet? Tror faktiskt inte det.
Sovit en hel dag? Nja nästan.
Somnat gråtande? Yes, av både lycka och sorg. 
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Yes.
Blivit generad inför folk? Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej.
Ätit musslor? nope
Varit på en festival? nej. 
Haft ett förhållande i under en månad? ja
Blivit kallad player? typ.
Färgat ditt hår svart? Japp.

Vad:

Längtar du till mest just nu? ingenting
Ska du göra i helgen? vene.
Har du för kläder på dig? strumpbyxor, leggins och tunika
Gjorde du igår? låg i min säng hela dagen
Ska du göra i sommar? softa
Åt du senast? popcorn
Har du för mobil? iPhone 4 
Vad köpte du senast? sura björnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0