no lifer

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? tungan (har det också
2. vara seriös eller oseriös? oseriös
3. Dricka grön eller röd mjölk? dricker inte mjölk
4. Brinna upp eller drunkna? drunkna
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? vänner tror jag

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu?
nja, kan man väl inte påstå. 
2. har du skolkat? hehe ja.
3. varmt eller kallt? varmt utan ormarna
4. soligt eller regn? sol
5. fanta eller cola? cola
6. är du nyttig av dig? ibland så

OM MIG
1. vad heter du?
anna linda carolina zetterman snäll
2. syskon? japp, världens bästa lillebror
3. Vart bor du? mitt emellan newnose harbour & ösmo
4. Hur många barn vill du ha? 3 tror jag
5. Vill du gifta dig? nej tror inte det
6. Favoritårstid? alla har sin charm
7. Humör just nu? seg och jävligt nere
8. Sugen på just nu? popcorn eller kladdkaka

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon?
ja fast det va en kompis puss
2. Sjungit? aaaaarå.
3. Blivit kramad? ja
4. Känt dig fånig? ja
5. Saknat någon? ja
6. Dansat galet? haha yesterday! <3
7. klippt håret? nej
8. Gråtit? nej
9. Pluggat? nej

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång?
näe kan man väl inte säga
2. Har du en hund? nej
3. sover du helst ensam eller med någon? sovsällskap såklart
4. Tror du på spöken? ibland
5. Är du mörkrädd? yaaa
6. Är du morgon? beror på när jag gått och lagt mig
7. Vad vill du ha just nu? popcorn, kladdkaka, sällskap & daaaaans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0